ESPA

Όροι χρήσης


ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ

Ο ιστότοπος www.osakis.gr είναι ένα ηλεκτρονικό εμπορικό κατάστημα πώλησης προϊόντων και υπηρεσιών μέσω του Διαδικτύου που δημιούργησε και λειτουργεί η ατομική επιχείρηση ΜΠΑΜΠΙΝΗ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ, που εδρεύει στην Π.Αδαμοπούλου 31, Πτολεμαΐδα, Τ.Κ 50200 με Α.Φ.Μ. 047477978.

 

ΓΕΝΙΚΟΙ ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ

Κάθε χρήστης που εισέρχεται προκειμένου να κάνει χρήση των υπηρεσιών του ηλεκτρονικού καταστήματος θεωρείται ότι συναινεί και αποδέχεται ανεπιφύλακτα τους κάτωθι όρους , χωρίς καμία εξαίρεση. Το www.osakis.gr μπορεί να τροποποιήσει τους όρους και τις προϋποθέσεις χρήσης ανά πάσα στιγμή και χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση. Θα πρέπει να ελέγχετε τακτικά αυτούς τους όρους για τυχόν αλλαγές που θα προκύψουν στο μέλλον. Η χρήση της ιστοσελίδας μετά από την δημοσιοποίηση των αλλαγών θα σημαίνει ότι δέχεστε και συμφωνείτε με τις αλλαγές. Στην περίπτωση που δε συμφωνείτε με τους νέους όρους θα πρέπει να σταματήσετε την χρήση των υπηρεσιών της ιστοσελίδας.

 

ΠΑΡΕΧΟΜΕΝΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ

H επιχείρηση δεσμεύεται για την ακρίβεια και την πληρότητα των πληροφορίων για τα προϊόντα που διατίθενται στο ηλεκτρονικό κατάστημα, καθώς επίσης και για όλες τις πληροφορίες που παρέχονται και αφορούν την πραγματοποίηση των συναλλαγών. Η επιχείρηση, δεν ευθύνεται και δεν δεσμεύεται για λάθη που οφείλονται σε παραδρομή κατά την καταχώρηση των ηλεκτρονικών δεδομένων στο κατάστημα.

 

ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ ΕΥΘΥΝΗΣ

Η επιχείρηση στα πλαίσια των συναλλαγών της από το ηλεκτρονικό κατάστημα δεν ευθύνεται για περαιτέρω ζημιές που τυχόν προκύψουν από την εκτέλεση ή μη των παραγγελιών ή από την καθυστέρηση εκτέλεσης, για οποιαδήποτε αιτία. Το ηλεκτρονικό κατάστημα ουδεμία εγγύηση μπορεί να παρέχει σχετικά με τη διαθεσιμότητα των προϊόντων που διατίθενται, αλλά δεσμεύεται για την έγκαιρη ενημέρωση σχετικά με την διαθεσιμότητα ή μη των προϊόντων. Το ηλεκτρονικό κατάστημα παρέχει με ακρίβεια πληροφορίες, φωτογραφίες, απεικονίσεις των προϊόντων που διατίθενται μέσω αυτού. Η επιχείρηση δεν φέρει καμία ευθύνη για τυχόν αποκλίσεις των χρωμάτων μεταξύ της φωτογραφίας και του προϊόντος. Η επιχείρηση δεν φέρει καμία ευθύνη για ζημιές οι οποίες μπορεί να προκληθούν κατά την μεταφορά των προϊόντων. Τα προϊόντα ταξιδεύουν για λογαριασμό και με ευθύνη του αγοραστή τους.

 

ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΣ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ

Όλος ο σχεδιασμός της ιστοσελίδας, το κείμενο, τα γραφικά, η επιλογή και οι ρυθμίσεις αυτής, είναι ιδιοκτησία της ατομικής επιχείρησης ΜΠΑΜΠΙΝΗ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ με ΑΦΜ 047477978 και είναι Δικαίωμα Πνευματικής της Ιδιοκτησίας.

 

ΕΥΘΥΝΗ ΧΡΗΣΤΗ

Οι χρήστες της ιστοσελίδας αποδέχονται ότι δεν θα χρησιμοποιούν το ηλεκτρονικό κατάστημα για αποστολή, δημοσίευση, αποστολή με e-mail ή μετάδοση με άλλους τρόπους οποιουδήποτε περιεχομένου είναι παράνομο, βλαβερό, απειλητικό, προσβλητικό, δυσφημιστικό, αποτελεί παραβίαση του απορρήτου κάποιου άλλου, δείχνει εμπάθεια, ή εκφράζει φυλετικές, εθνικές ή άλλες διακρίσεις, δύναται να προκαλέσει βλάβες σε ανήλικους με οποιονδήποτε τρόπο, δεν δικαιούται να μεταδοθεί σύμφωνα με την νομοθεσία ή τις συμβατικές ή διαχειριστικές σχέσεις, παραβιάζει οποιοδήποτε εμπορικό σήμα, πνευματικά δικαιώματα ή άλλα ιδιοκτησιακά δικαιώματα τρίτων, περιέχει ιούς λογισμικού ή οποιουσδήποτε άλλους κώδικες, αρχεία ή προγράμματα, που έχουν σχεδιαστεί με σκοπό την διακοπή, την πρόκληση βλάβης, την καταστροφή ή τον εξοπλισμό της λειτουργίας οποιουδήποτε λογισμικού ή υλικού υπολογιστών, ηθελημένα ή αθέλητα παραβαίνει την ισχύουσα ελληνική και κοινοτική νομοθεσία και των διατάξεων αυτής, δύναται να παρενοχλήσει τρίτους με οποιοδήποτε τρόπο και οποιοδήποτε περιεχόμενο χρησιμοποιείται για συλλογή ή αποθήκευση προσωπικών δεδομένων σχετικά με άλλους χρήστες.

 

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

- ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ

Ο πελάτης ενημερώνεται με ακρίβεια για την διαθεσιμότητα των προϊόντων που διατίθενται μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος. Αν υπάρχει μη διαθεσιμότητα ως προς ένα μόνο μέρος των προϊόντων που παρήγγειλε ο πελάτης, επικοινωνούμε μαζί του μέσω τηλεφώνου ή μέσω e-mail και εκτελούμε την παραγγελία κατόπιν συνεννόησης. Σε περίπτωση που για οποιονδήποτε λόγο δεν καταστεί εφικτή καμία εκ των ως άνω δύο επικοινωνιών για χρονικό διάστημα 10 ημερών από την αποστολή του αιτήματος παραγγελίας σας, τότε το αίτημά σας ακυρώνεται αυτομάτως και θα πρέπει να αποστείλετε ξανά νέο αίτημα προς εμάς.

Στην περίπτωση που επιλέξετε να καταχωρήσετε την παραγγελία σας τηλεφωνικά, θα πρέπει υποχρεωτικά να γνωρίζετε τους παρόντες όρους και προϋποθέσεις.
Με την τελική καταχώρηση της παραγγελίας σας από το τμήμα εξυπηρέτησής μας, αυτομάτως αποδέχεστε σιωπηρά όλους τους όρους και προϋποθέσεις.

Οι διάφορες προσφορές προϊόντων που εμφανίζονται στο ηλεκτρονικό κατάστημα (με τις ενδείξεις «Προσφορά», «Web ευκαιρία», «Έκπτωση» ή παρόμοιες εκφράσεις), ισχύουν πάντοτε μέχρι εξαντλήσεως των αποθεμάτων. Οι τιμές και τα προϊόντα που φέρουν τη σήμανση φυλλαδίου, τη σήμανση Προσφορά ή αποτελούν προσφορά περιορισμένης χρονικής διάρκειας ισχύουν μέχρι εξαντλήσεως των αποθεμάτων. Για τα είδη αυτά τηρείται αυστηρά σειρά χρονικής προτεραιότητας στην εκτέλεση των παραγγελιών.

 

- ΥΠΟΒΟΛΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

Ο χρήστης του ηλεκτρονικού καταστήματος εφόσον επιθυμεί να υποβάλει παραγγελία έχει τη δυνατότητα να υποβάλλει μέσα από την ειδική φόρμα στο ηλεκτρονικό κατάστημα («καλάθι παραγγελιών») την παραγγελία στην οποία διαλαμβάνει τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που επιθυμεί να προμηθευτεί.

 

Η παραγγελία δεν είναι δεσμευτική για την επιχείρηση προτού αυτή επιβεβαιώσει την αποδοχή της ως κατωτέρω. Πριν από την υποβολή της παραγγελίας στον πελάτη γνωστοποιούνται τα κατωτέρω, ως όροι της πώλησης και ο πελάτης για τη διαβίβαση της παραγγελίας του, δηλώνει προηγουμένως με τη σήμανση της ένδειξης «Έχω διαβάσει και αποδέχομαι τους Όρους Χρήσης» ότι ρητά έλαβε γνώση και δέχεται τα κατωτέρω στοιχεία που μέσα από την παραγγελία αλλά και τον ειδικό σύνδεσμο (link) του γνωστοποιούνται ήτοι:

Τα χαρακτηριστικά των προϊόντων που παρήγγειλε.

Η ταυτότητα της επιχείρησης, η διεύθυνση, ο αριθμός τηλεφώνου της, ο αριθμός φαξ και η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου της.

Η συνολική τιμή των προϊόντων, συμπεριλαμβανομένων του Φ.Π.Α. και κάθε άλλο τέλος, όπως στην παραγγελία αποτυπώνονται και όλες οι πρόσθετες επιβαρύνσεις αποστολής, παράδοσης ή ταχυδρομείου (επίσης υπολογίζονται στο σώμα της παραγγελίας) και κάθε άλλη δαπάνη.

Οι αναγραφόμενες τιμές των προϊόντων στην ηλεκτρονική σελίδα κάθε προϊόντος είναι πάντοτε οι τελικές (συμπεριλαμβάνεται δηλαδή ο αναλογών Φ.Π.Α.).

Οι διευθετήσεις πληρωμής, παράδοσης, εκτέλεσης, η προθεσμίας εντός της οποίας η επιχείρηση αναλαμβάνει να παραδώσει τα προϊόντα, οι προϋποθέσεις, και οι εξαιρέσεις.

Υπενθύμιση της ύπαρξης της ευθύνης του πωλητή για πραγματικά ελαττώματα και έλλειψη συνομολογημένων ιδιοτήτων σύμφωνα με τα άρθρα 534 επ. του Αστικού Κώδικα όπου συνομολογημένη ιδιότητα νοείται μόνον εφόσον έχει εγγράφως συνομολογηθεί.

Όπου τυγχάνει εφαρμογής, η ελάχιστη διάρκεια των υποχρεώσεων του καταναλωτή βάσει της σύμβασης.

Όπου τυγχάνει εφαρμογής, η ύπαρξη και οι όροι κατάθεσης χρημάτων που πρέπει να καταβληθούν ή να παρασχεθούν από τον καταναλωτή όποτε το ζητήσει ο προμηθευτής.

Όπου τυγχάνει εφαρμογής, οι δυνατότητες λειτουργίας του ψηφιακού περιεχομένου, μαζί με τα ισχύοντα τεχνικά μέτρα προστασίας.

Όπου τυγχάνει εφαρμογής, κάθε τυπική διαλειτουργικότητα ψηφιακού περιεχομένου με υλισμικό και λογισμικό της οποίας η επιχείρηση έχει γνώση ή ευλόγως αναμένεται να έχει γνώση.

Όπου τυγχάνει εφαρμογής, η δυνατότητα προσφυγής σε εξωδικαστικό μηχανισμό παραπόνων και επανόρθωσης στον οποίο υπάγεται η επιχείρηση, καθώς και τους τρόπους πρόσβασης σε αυτόν.

Κατά πόσον ισχύουν περιορισμοί στην παράδοση και ποια μέσα πληρωμής είναι δεκτά.

Η παράλειψη του πελάτη να ενημερωθεί επαρκώς δεν βαρύνει ουδαμώς την επιχείρηση αλλά αποτελεί αποκλειστική ευθύνη του.

 

ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ ΠΑΡΑΛΑΒΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

Κάθε παραγγελία του πελάτη, ακολουθείται πάντοτε από αυτοματοποιημένο μήνυμα ηλεκτρονικής αλληλογραφίας, σε διάστημα λίγης ώρας, εκ μέρους της επιχείρησης, που περιλαμβάνει την επιβεβαίωση της λήψης της παραγγελίας και επαναλαμβάνει το περιεχόμενό της. Η ηλεκτρονική αυτή αλληλογραφία εκ μέρους της επιχείρησης, αποτελεί μόνον επιβεβαίωση ότι η παραγγελία έχει παραληφθεί με το περιεχόμενο που αναφέρεται και σε καμία περίπτωση δεν αποτελεί αποδοχή της παραγγελίας ή συνομολόγηση όρων πώλησης. Καμία τροποποίηση της παραγγελίας ή νέα συμφωνία επ’ αυτής δεν γίνεται δεκτή αν δεν αποτυπωθεί εγγράφως και δεν γίνει δεκτή από αμφότερες τις πλευρές.

 

ΑΠΟΔΟΧΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ – ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ ΠΩΛΗΣΗΣ

Κατόπιν της λήψης της παραγγελίας και της ως άνω επιβεβαίωσης της λήψης της, εφόσον η επιχείρηση διαπιστώσει τη διαθεσιμότητα του είδους και την ορθότητα της παραγγελίας και την απουσία τυχόν σφαλμάτων στο ηλεκτρονικό κατάστημα όσον αφορά την τιμολόγηση των ειδών τα χαρακτηριστικά τους κ.λ.π. με νέα ηλεκτρονική αλληλογραφία (e-mail) θα επιβεβαιώνει την αποδοχή της παραγγελίας, το περιεχόμενό της, την κατάρτιση της πώλησης και τον προσδοκώμενο χρόνο παράδοσης του είδους όπως γνωστοποιήθηκε ήδη πριν από την υποβολή της παραγγελίας, οπότε τότε μόνον η πώληση θεωρείται καταρτισθείσα και γεννά εκατέρωθεν αξιώσεις.

Σε περίπτωση που η περιοχή παράδοσης δεν καλύπτεται από το δίκτυο διανομής της επιχείρησης, ο πελάτης ενημερώνεται προκαταβολικά για τη χρέωση της αποστολής και αναλαμβάνει ο ίδιος κάθε σχετική υποχρέωση έναντι του μεταφορέα. Η επιχείρηση απαλλάσσεται με την παράδοση του είδους στο μεταφορέα που έχει επιλέξει ο πελάτης. Η επιχείρηση δεν υποχρεούται σε καμία περίπτωση με βάση την αρχή της καλής πίστης και τις συνήθειες των συναλλαγών, να αποδεχθεί παραγγελία και να συνάψει πώληση προϊόντων ή υπηρεσιών, που εμφανίζονται στο ηλεκτρονικό κατάστημα, λόγω τυπογραφικού ή μηχανογραφικού λάθους, με τιμή εσφαλμένη δηλαδή διαφορετική από την ισχύουσα με βάση την τιμολογιακή πολιτική της για το εν λόγω χρονικό διάστημα. Σε περίπτωση που διαπιστώνεται τέτοιο λάθος στην τιμή του προϊόντος τότε κατόπιν συνεννόησης με τον πελάτη και αφού ενημερωθεί για το λάθος και είναι σύμφωνος  με την νέα τιμή τότε ολοκληρώνεται η παραγγελία  Η αποστολή της παραγγελίας προς έγκριση προς την επιχείρηση αποτελεί δήλωση αποδοχής και συναίνεσης για όλες τις χρεώσεις που στην παραγγελία διαλαμβάνονται. Ο πελάτης επίσης έχει τη δυνατότητα να ενημερώνεται για την πορεία της παραγγελίας, είτε τηλεφωνικά στο +(30) 2463029620, είτε μέσω αποστολής ηλεκτρονικού μηνύματος στο info@osakis.gr

 

ΑΚΥΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

Ακύρωση της παραγγελίας γίνεται εντός 2 ωρών από την ολοκλήρωση της παραγγελίας. Επικοινωνήστε άμεσα στο τηλ: +(30) 2463029620 ή μέσω mail: info@osakis.gr και ένας συνεργάτης θα αναλάβει την ακύρωση της παραγγελίας σας.

Σε περίπτωση που ο πελάτης πριν από την εκ μέρους του δήλωση ακύρωσης έχει καταβάλει την αξία της εγκεκριμένης παραγγελίας του και η επιχείρηση την έχει ήδη εισπράξει, τότε η επιχείρηση οφείλει μέσα σε προθεσμία δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών να επιστρέψει στον πελάτη την εισπραχθείσα αξία με τον ίδιο τρόπο που αυτός επέσπευσε την καταβολή. Άλλως σε περίπτωση που έχει δοθεί εντολή πληρωμής εκ μέρους του πελάτη αλλά τα χρήματα δεν έχουν εισπραχθεί από την επιχείρηση (όπως πχ. στην περίπτωση εντολής χρέωσης πιστωτικής κάρτας όταν όμως η Τράπεζα δεν έχει ακόμα καταβάλει το τίμημα στην επιχείρηση), τότε η επιχείρηση υποχρεούται εντός της προθεσμίας των δεκατεσσάρων (14) εργασίμων ημερών να επισπεύσει κάθε απαραίτητη ενέργεια και δήλωση προς κάθε αρμόδιο φορέα (Τράπεζα κλπ) για τη γνωστοποίηση της ακύρωσης της παραγγελίας και την υποχρέωση απόδοσης κάθε χρεωθέντος σε βάρος του πελάτη ποσού. Στην περίπτωση αυτή η επιχείρηση θεωρείται ότι έχει εκπληρώσει σύννομα τις υποχρεώσεις της, και η αναίρεση κάθε χρέωσης θα γίνει με βάση τους όρους της σύμβασης που συνδέει τον πελάτη με τον τρίτο αυτό φορέα (Τράπεζα κλπ) και η επιχείρηση δεν φέρει καμία ευθύνη σχετικά με το χρόνο επιστροφής ή αντιλογισμού κάθε σχετικής χρέωσης.

 

ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ (Ισχύει για Ελλάδα)

Τα προϊόντα σας αποστέλλονται με την εταιρείας courier Γενική Ταχυδρομική μέσω της υπηρεσίας Door 2 Service Point και ισχύουν οι παρακάτω χρεώσεις για τα έξοδα πληρωμής:

-Προς χερσαίους προορισμούς 3,20 €  έως 2 Kg και 1,30 €  κάθε επιπλέον Kg.

-Προς νησιωτικούς προορισμούς 6,00 €  έως 2 Kg και 2,00 €  κάθε επιπλέον Kg.

 

Αντικαταβολή

Πληρωμή στην Courier με την παραλαβή της παραγγελίας σας από το κατάστημα της περιοχής σας.

-Προς χερσαίους προορισμούς 3,70 €  έως 2 Kg και 1,60 €  κάθε επιπλέον Kg.

-Προς νησιωτικούς προορισμούς 6,40 €  έως 2 Kg και 2,40 €  κάθε επιπλέον Kg.

Η επιχείρηση διατηρεί το δικαίωμα να μην προχωρήσει σε αποστολή δέματος με αντικαταβολή σε πελάτες που στο παρελθόν δεν έχουν αποδεχτεί παραγγελίες τους που έχουν φτάσει στην διεύθυνση παράδοσης.

Η αντικαταβολή δεν ισχύει για αποστολή δεμάτων με μεταφορική εταιρεία.

 

Πιστωτική ή Χρεωστική Κάρτα - 0.00 €

Μπορείτε να εξοφλήσετε την παραγγελία σας με την πιστωτική, χρεωστική ή προπληρωμένη κάρτα σας μέσω του ασφαλούς περιβάλλοντος της Εθνικής Τράπεζας της Ελλάδος. Δεχόμαστε Visa, Visa Electron, Maestro και MasterCard. Η επιχείρηση δεν φέρει καμία ευθύνη σε περίπτωση σφάλματος κατά την καταγραφή των στοιχείων από τον πελάτη, καθώς επίσης και για την αλήθεια των όσων στοιχείων αναφέρονται. Μοναδικός υπεύθυνος είναι ο πελάτης. Επίσης, η επιχείρηση δεν ευθύνεται για τυχόν προβλήματα που μπορούν να παρουσιαστούν κατά την διάρκεια της συναλλαγής.

 

Τραπεζική Κατάθεση – 0,00 €

Κάθε παραγγελία στην οποία επιλέγετε σαν τρόπο πληρωμής την τραπεζική κατάθεση, κρατείται σε εκκρεμότητα μέχρι να γίνει η κατάθεση του ποσού, αλλά για μέγιστο διάστημα τριών (3) εργάσιμων ημερών. Αν στο διάστημα αυτό δεν γίνει η κατάθεση, η παραγγελία ακυρώνεται χωρίς άλλη ειδοποίηση. Τυχόν τραπεζικά έξοδα της κατάθεσης βαρύνουν τον πελάτη. Παρακαλείστε να προσθέσετε το όνομά σας και τον αριθμό παραγγελίας σας στην αιτιολογία της κατάθεσης.

Οι συμβαλλόμενοι λογαριασμοί είναι:

Τράπεζα Πειραιώς : IBAN   GR19 0172 2510 0052 5107 9303 977

 

Τρόποι Αποστολής (Ισχύει για Ελλάδα)

Οι παραγγελίες αποστέλλονται με courier  Γενική Ταχυδρομική με την νέα υπηρεσίας Door 2 Service Point και παραλαμβάνετέ από τη Γενική Ταχυδρομική της γειτονιάς σας με ενδεικτικός χρόνος παράδοσης 1- 3 εργάσιμες μέρες.

Σε δυσπρόσιτους χερσαίους προορισμούς και νησιωτικούς προορισμούς ο χρόνος παράδοσης καθορίζεται κατά περίπτωση και εκτιμάτε ότι μπορεί να φτάσει τις 5 εργάσιμες ημέρες με κόστος το οποίο ενδέχεται να τροποποιηθεί.

Ισχύουν κανονικά όλες οι πρόσθετες υπηρεσίες επί της Door 2 Service Point εκτός πρωινής παράδοσης, παράδοση Σάββατο, παραλαβή πρωτοκόλλου, αργία διακίνησης, αυθημερόν, διαγωνισμός, παραλαβή διακήρυξης, δυσπρόσιτη περιοχή.

Αφού ολοκληρωθεί η παραγγελία σας θα λάβετε e-mail με αναλυτικές πληροφορίες  καθώς  και τον αριθμό αποστολής του δέματος σας.

Οι τιμές ενδέχεται να αλλάξουν.

 

Αποστολή στον Δήμο Εορδαίας

Οι παραγγελίες αποστέλλονται σε μία εργάσιμη ημέρα από την παραλαβή της παραγγελίας από άτομο της επιχείρησης. Τα έξοδα αποστολής ανέρχονται στα 3€ για αγορές κάτω των 50€ και για αγορές άνω των 50€ η αποστολή γίνεται εντελώς δωρεάν.

 

Αποστολή για βαριά ή ογκώδη αντικείμενα.

Για βαριά ή ογκώδη αντικείμενα η αποστολή γίνεται με πρακτορείο μεταφορών κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας και η χρέωση διαμορφώνεται αναλόγως το πρακτορείο και το δέμα. Στην περίπτωση αυτή η παράδοση γίνεται είτε στο πεζοδρόμιο είτε στην έδρα του πρακτορείου μεταφορών.

 


Παραλαβή από το κατάστημα

Μπορείτε να παραλαμβάνετε τις παραγγελίες σας από το κατάστημα Μπαμπίνη Ευαγγελία Π.Αδαμοπούλου 31, Πτολεμαΐδα, χωρίς καμία επιβάρυνση εξόδων αποστολής. Στην περίπτωση αυτή θα σας σταλεί το Δελτίο Παραγγελίας μέσω e-mail και τότε μπορείτε να παραλάβετε την παραγγελία σας κατά το ωράριο λειτουργίας του καταστήματος.

Το osakis.gr δεν ευθύνεται για τυχόν καθυστερήσεις στην παράδοση πέραν του προβλεπόμενου χρόνου όπως επίσης για την καθυστέρηση μη επαρκών στοιχείων του αποστολέα. Παραγγελίες που λαμβάνονται Σάββατο και Κυριακή εκτελούνται την Δευτέρα.

 

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΛΛΑΓΩΝ

Έχετε το δικαίωμα αλλαγής στα προϊόντα που αγοράσατε εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής τους.

Αλλαγές πραγματοποιούνται μόνο και εφόσον έχετε έρθει πρώτα σε επικοινωνία μαζί μας τηλεφωνικά στο +(30) 2463029620 ( Δευτ.-Παρ.: 10:00-13:30 & Σαβ.: 10:00-14:30) και μόνο με την απόδειξη αγοράς που συνοδεύουν τα εμπορεύματα.

Για να πραγματοποιηθεί η αλλαγή σας θα πρέπει τα προϊόντα να είναι στην ίδια κατάσταση με αυτή που τα παραλάβατε.

Στην περίπτωση που μας επιστραφεί προϊόν το οποίο υπέστη οποιαδήποτε φθορά, σε σχέση με την αρχική του κατάσταση η επιχείρηση διατηρεί το δικαίωμα να κινηθεί νομικά και με απαίτηση αποζημίωσης.

Τα έξοδα της αλλαγής επιβαρύνουν τον πελάτη.

Δεν επιστρέφονται χρώματα που έχουν χρωματιστεί με χρωστικές.

Έχετε επίσης το δικαίωμα να μας επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής τους αν συντρέχουν οι κάτωθι λόγοι:

- Το προϊόν είναι διαφορετικό από αυτό που παραγγείλατε.
- Το προϊόν έχει κάποιο ελάττωμα το οποίο διαπιστώσατε όταν ανοίξατε την συσκευασία του.

Σε αυτή την περίπτωση θα παρακαλούσαμε να μας ενημερώσετε άμεσα.

Στις δύο παραπάνω περιπτώσεις τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν την επιχείρησή μας.

 

ΑΝΑΙΤΙΟΛΟΓΗΤΗ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗ

Στις περιπτώσεις επιστροφής τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται στην κατάσταση που παρελήφθησαν από τον πελάτη και στο χρόνο που συμφωνήθηκε. Τυχόν καθυστέρηση εκ μέρους του πελάτη δικαιολογείται μόνον για λόγους ανώτερης βίας, άλλως το δικαίωμα αντικατάστασης με βάση τον παρόντα όρο δεν ισχύει.

Για όλες τις περιπτώσεις η επιστροφή του προς αντικατάσταση προϊόντος θα πρέπει να γίνεται μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν.

Από αρχική υποβολή της παραγγελίας του πελάτη μέχρι και προθεσμία 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παράδοσης της παραγγελίας.

Η υπαναχώρηση αυτή είναι αναιτιολόγητη με μοναδική επιβάρυνση το κόστος αποστολής/επιστροφής των προϊόντων, το οποίο επωμίζεται ο πελάτης.
Η διαδικασία έχει ως εξής: Ο πελάτης στέλνει τα προιόντα με οποιαδήποτε ταχυμεταφορική εταιρεία επιθυμεί και με τα μεταφορικά έξοδα να επιβαρύνουν τον ίδιο.

Αμέσως μας ενημερώνει πως έχει αποστείλει το δέμα του και μας δίνει τον αριθμό αποστολής. Μόλις η εταιρεία μας παραλάβει το δέμα, έρχεται η ίδια σε επικοινωνία με τον πελάτη.

Στην περίπτωση αυτή και αν το είδος έχει ήδη παραδοθεί ο πελάτης οφείλει να επιστρέψει το προϊόν ακριβώς στην κατάσταση που το παρέλαβε, με το σύνολο των εξαρτημάτων του, των εντύπων που το συνοδεύουν και της συσκευασίας του σε άριστη κατάσταση. Η επιστροφή του είδους γίνεται δεκτή, μόνον εφόσον πρώτα ο αγοραστής έχει εξοφλήσει κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε η επιχείρηση για την αποστολή του είδους σε αυτόν και τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του είδους.

 

Η ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΑΠΟΔΟΧΗ ΠΑΡΑΛΑΒΗΣ ΔΕΜΑΤΟΣ ΕΑΝ ΣΥΝΤΡΕΧΟΥΝ ΟΙ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΛΟΓΟΙ:

Α) ο πελάτης δηλώσει υπαναχώρηση και αποστείλει το δέμα του ΧΩΡΙΣ να ενημερώσει προηγουμένως την εταιρεία, Β) εάν ο πελάτης χρεώσει με έξοδα (αποστολής ή courier) την εταιρεία μας σε περίπτωση υπαναχώρησης παραγγελίας.

Η δήλωση υπαναχώρησης ασκείται εγγράφως ή και ηλεκτρονικά και η επιχείρηση είναι υποχρεωμένη να αποστείλει επιβεβαίωση της παραλαβής δήλωσης υπαναχώρησης μόλις αυτή περιέλθει σε αυτήν.

Κατόπιν της δήλωσης υπαναχώρησης, η επιχείρηση υποχρεούται να αποδώσει το τίμημα που εισέπραξε.

Η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη, θα γίνεται εντός 14 ημερών από την ημέρα που θα παραλάβει η επιχείρηση το προϊόν.

Η επιστροφή θα γίνεται το αργότερο εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών τόσο του προϊόντος όσο και του τιμήματος. Το τίμημα θα επιστραφεί στον αγοραστή με τον ίδιο τρόπο πληρωμής της παραγγελίας του.

 

Εξαιρέσεις από την υπαναχώρηση:

ΔΕΝ γίνεται υπαναχώρηση στην περίπτωση που τα προϊόντα έχουν οποιασδήποτε μορφής φθορά.

ΔΕΝ γίνεται υπαναχώρηση στην περίπτωση που έχετε ξεπεράσει την προθεσμία επιστροφής.

 

ΛΟΙΠΟΙ ΟΡΟΙ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ

–Οι τιμές του φυσικού καταστήματος ενδέχεται να διαφέρουν από τις τιμές του site. Σε περίπτωση που επιλέξετε να πραγματοποιήσετε την παραγγελία σας μέσω του ηλεκτρονικού μας καταστήματος και παραλαβή από τα φυσικά μας καταστήματα, θα ισχύσουν οι τιμές και οι όροι του ηλεκτρονικού καταστήματος. Στην περίπτωση που πραγματοποιήσετε την παραγγελία σας, μέσω ηλεκτρονικού καταστήματος και προβείτε σε αλλαγή με διαφορετικό σχέδιο μικρότερης αξίας μέσω των φυσικών μας καταστημάτων, θα πρέπει να επιλέξετε κάποιο προϊόν ίσο ή παραπάνω με την διαφορά που υπολείπεται βάση του τιμοκαταλόγου του ηλεκτρονικού καταστήματος.

Σε ειδικές εκπτωτικές περιόδους, όπως Black Friday, Cyber Monday κτλ, ισχύουν αποκλειστικά και μόνο, οι ειδικές εκπτωτικές τιμές. Δεν συνδυάζονται με άλλες εκπτωτικές καμπάνιες και δεν γίνεται δεκτή ούτε η έκδοση, ούτε η εξαργύρωση εκπτωτικών κουπονιών.

s
Αυτή η σελίδα χρησιμοποιεί cookies για την καλύτερη δυνατή πλοήγησή σας. Μάθετε περισσότερα OK